ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013


Αγρινιώτης δεν αναγνωρίζει το χρέος του στον ΟΑΕΕ


Με επιστολή-καταγγέλια του προς τον ΟΑΕΕ συντοπίτης μας ελεύθερος επαγγελματίας αρνείται να αναγνωρίσει το χρέος του στον Οργανισμό  Ασφάλιση  Ελεύθερων Επαγγελματιών. 
Ανδρέας Καραγιάννης,
ΑΦΜ: 064458716
ΑΜΚΑ 20077500856
Στις 28 Σεπτεμβρίου 2011 σας απέστειλα επιστολή και σας γνωστοποίησα ότι δεν αναγνωρίζω το χρέος μου στον ΟΑΕΕ γιατί έχει προκύψει από τους κακούς χειρισμούς του κράτους που στηρίζει τις τράπεζες και δεν προστατεύει εμένα τον φορολογούμενο. Σας απέστειλα αναλυτικά όλες τις λεπτομέρειες της καταγγελίας μου και παρόλα αυτά δεν μου απαντήσατε μέχρι τώρα, παρότι ζήτησα και την διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη με επιστολή μου στις 06 Δεκεμβρίου 2011.
Ως εκ τούτων
1. Δεν αναγνωρίζω το χρέος μου στον ΟΑΕΕ για τους λόγους που σας έχω γνωστοποιήσει επανειλημμένα και αν δε το διαγράψετε θα διεκδικήσω τη διαγραφή του μέσω της Ελληνικής δικαιοσύνης αλλά και της Ευρωπαϊκής αν χρειαστεί, μιας και η κυβερνητική πολιτική των τελευταίων χρόνων είναι φιλοευρωπαϊκή, χωρίς όμως να δίνει σημασία στα πραγματικά προβλήματα της Ελληνικής αγοράς και των Ελλήνων ελευθέρων επαγγελματιών. Εδώ να αναφέρω ότι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες οι εισφορές είναι ανάλογες με το κύκλο εργασιών του καθενός επαγγελματία που σημαίνει ότι αν μειωθεί η δουλειά μειώνονται κι αυτές χωρίς όμως να χάνετε η ιατροφαρμακευτική κάλυψη!!! Κάτι που είναι άκρως σημαντικό ειδικά όταν υπάρχουν προστατευόμενα μέλη, όπως σύζυγος και παιδιά, και που σας έχω θίξει ήδη από το 2008. Αντί της μείωσης και ως ελάφρυνση μου έχετε δώσει τη δυνατότητα να υπαχθώ σε άθλιες ρυθμίσεις που προσβάλουν τη νοημοσύνη μου τη στιγμή που η δουλειά είναι ανύπαρκτη. Δεν πρόκειται να υπαχθώ σε καμία ρύθμιση διότι μέχρι το Δεκέμβριο του 2011 αριθμούσαμε σχεδόν ένα εκατομμύριο ελεύθεροι επαγγελματίες και οι συνολικές οφειλές μας ανέρχονταν στα 4 δισεκατομμύρια… Την ίδια στιγμή οι τράπεζες είχαν αντλήσει ρευστό 50 δισεκατομμυρίων, επιβεβαιωμένα σε εμένα με επιστολή του Υπουργείου Οικονομικών από το σύνολο των 110 δις., με υποχρέωση να τα διαθέσουν στην ελληνική οικονομία με στόχο την ενίσχυση της. Δεν το έκαναν. Αντί να διαγράψετε το χρέος μου μπορείτε να πάρετε από εκεί τις οφειλές μου. Δικά μου χρήματα είναι κι εκείνα και μου τα οφείλουν οι τράπεζες.
2. Εκτός από τη διαγραφή του χρέους που έχει δημιουργηθεί απαιτώ να παρέχει ο ΟΑΕΕ ιατροφαρμακευτική κάλυψη σε μένα και στα προστατευόμενα μέλη της οικογένειας μου μέχρις ότου ανακάμψει η ελληνική οικονομία και να υπάρχει δυνατότητα καταβολής εισφορών στον ΟΑΕΕ. Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος ώστε να έχω εικονικές εισφορές, μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει, όπως συμβαίνει και με το μισθό των δημοσίων υπαλλήλων σαν κι εσάς στον ΟΑΕΕ, που διαχειρίζεστε τόσα χρόνια τα χρήματά μου. Δεν υπάρχει καθόλου δουλειά ώστε να καλύψω βασικές ανάγκες πόσο μάλλον εισφορές χωρίς αντίκρισμα.
3. Αν ο ΟΑΕΕ κατέχει ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου και αυτό έγινε είτε με απόφαση των εκάστοτε διοικήσεων του ΟΑΕΕ είτε με νόμους-αποφάσεις που επέβαλαν οι εκάστοτε κυβερνήσεις, και τα ομόλογα αυτά μετά το ¨κούρεμα¨ χάσουν μέρος της αξίας τους αλλά και τους τόκους που θα έπρεπε να πάρουν μετά τη λήξη τους, θα κατηγορήσω ευθέως, για απιστία, τους διοικητές του ΟΑΕΕ και θα λογοδοτήσουν σε εμένα αλλά και θα τους φέρω αντιμέτωπους με τη Δικαιοσύνη. Θα απατήσω δε, την επιστροφή όλων των χρημάτων που έχω καταβάλει στον ΟΑΕΕ, από την έναρξη της επαγγελματικής μου δραστηριότητας το 2001, με τον νόμιμα ληστρικό τόκο που επέβαλε ο ΟΑΕΕ σε εμένα αν καθυστερούσα τις καταβολές μου,2,5% ανά μήνα μέχρι το 2007 και 1,5% ανά μήνα από το 2007 μέχρι και σήμερα.
4. Για να συνεχίσω να καταβάλω εισφορές όταν θα ανακάμψει η οικονομία θα πρέπει να έχω βεβαιωμένο και υψηλότατο αντίκρισμα.
5. Παρακαλώ να μου γνωστοποιήστε μου τη θέση σας άμεσα και όχι μέσα σε 50 μέρες που ορίζει ο νόμος. Ήδη δυο φορές αδιαφορήσατε και δεν μου απαντήσατε, κάτι που είναι παράνομο. Θα διεκδικήσω ένα δίκαιο ασφαλιστικό για μένα και για όλους, μιας και με βάση το άρθρο 4 του συντάγματος οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις, δε βλέπω όμως να παίρνουμε παχύ ΕΦΑΠΑΞ εμείς οι ασφαλισμένοι στον ΟΑΕΕ ή στο ΙΚΑ παρότι πληρώνουμε από την τσέπη μας τις πανάκριβες εισφορές την ίδια στιγμή που οι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν και παχυλά ΕΦΑΠΑΞ και οι εισφορές τους είναι απλά νούμερα πάνω στο χαρτί όπως παραδέχτηκε και ο κ. Λοβέρδος
Ανδρέας Καραγιάννης,
01 Μαρτίου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: