ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Δεν ξεχνώ πόσο μαλάκας έλληνας είμαι



 Μήπως τελικά, πρέπει να οδηγηθούμε στην συνειδητοποίηση της .. "μαλακίας μας" για να ΕΞΕΓΕΡΘΟΥΜΕ;;;;;;


Πόπη Σουφλή

Υ.Γ. Συνέλληνα, άφησε τις συγνώμες και ετοιμάσου για την ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΩΡΑ! Κοιτάμε μπροστά και διορθώνουμε τα λάθη μας, συνειδητοποιώντας τη δύναμή μας! 
ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
Είσαι απαραίτητος!


Δεν ξεχνώ πόσο μαλάκας έλληνας είμαι, τη στιγμή που το σύνταγμα μου δίνει το δικαίωμα να αντισταθώ σε ό,τι το παραβιάζει και να το υπερασπιστώ. 


Εκανα το καθήκον μου καθισμένος στον καναπέ μου και τα έβλεπα όλα αυτά, βρίζοντας και κάνοντας τον κόκκορα στους δικούς μου και ίσως και σε κανένα μπλοκ. 

Δεν ξεχνώ ότι όλους αυτούς που παρέδωσαν και πρόδωσαν την πατρίδα μου τους έδωσα εγώ αυτην την εξουσία και ίσως να 
έτρεχα και εγώ μαζί τους.

Δεν θα ήθελα να φανταστώ την ώρα που κάποτε θα λογοδοτήσω στα παιδιά μου και στα εγγόνια μου για το τι έκανα εκείνη την εποχή που γίνονταν όλα αυτά.

Δεν πρέπει να ξεχάσω καθόλου εμένα τον φοβιτσιάρη και ταυτόχρονα χέστη που κρύβομαι πίσω από το δακτυλό μου και νομίζω πως κάνω τον ήρωα της Ελλάδας.

Αλλά ταυτόχρονα δεν πρέπει να ξεχάσω τις χιλιάδες ευλογημένες ψυχές που έδωσαν το ηρωικό τους αίμα για να υπάρχω και να ζώ σε αυτή την ¨Αγια και Ευλογημένη Χώρα που σε λίγο θα ξεχάσω και το όνομά της. 

Δυστυχώς δεν πρέπει να ξεχάσω πως είμαι ένα σκουλίκι που δεν μου ανήκει το χώμα που πατώ, αλλά το βρομίζω. 

Μάλλον έχω ξεχάσει πως είμαι άχρηστος απόγονος Δοξασμένων Προγόνων που δυτυχώς γιαυτούς ήταν Ελληνες. 

Είμαι αδέλφια πολύ δυστυχισμένος από τον εαυτό μου γιατί φταίω εγώ που δεν έκανα αυτό που θα έπρεπε να κάνω και όχι οι εχθροί του έθνους μας που καλά κάνουν τη δουλειά τους.

Σας ζητώ ταπεινά συγνώμη και σε σένα Πόπη για το ύφος μου.

Σούλης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: